lauantai 7. huhtikuuta 2012

happines will find me

Juu viimeks kirjotellu tossa torstaina, siitäki jo pari päivää aikaa ku ei tuol oulussa oikee kerenny.
Nojoo oltii oulussa kattomassa äiten mummoo, 88-vuotias joka kiroilee enemmä ku mää, tai kukaa!:D se oli jo hauskan kuulosta. En kyl ois uskonu et sen ikäseltä lentää sellasta läppää, nauroin iha tosissani sille välillä:D mutta joo huonossa kunnossa se silti on): mut joo muute aika paska reissu. äitelläki on joku ongelma mua vastaa, olin aamulla meikkaamassa iha normaalisti ni joo oon kuulemma halvan huoran näköne?kiitos äite♥ no iha sama, riita vaa kasvo ja nyt kuulemma joudun muuttaa isälle. Äitellä on joku vitun ongelma pilata tätä mun elämää, iha oikeesti. No kai se siitä rauhottuu

mut mä hypin nukkuu, oon iha kuollu, 7 tunni ajomatkan jälkee, enkä saanu ees nukkua! perkele.
että öitä, jos huomenna sit kirjottelisin jotai kivempaa ja kiinnostavampaa:)

<3 : marzu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti