keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

expensive child







Heissan! oon kyl aina tienny et oon aika kallis lapsi mut ei se mitää. Käytiii tos eile mamin kaa ostaa mulle si vaatteita, ei siin menny ku 4 tollatteesee kesä paitatoppii ni 130e, hups! Ja huomenna mennää ostaa mulle viel farkutki, varmaa ideaparki c:stä ku en jaksa mennä koskariinkaa, oon nii vitun kyllästyny niihi koskariteineihi. Eikö niillä oo kotia, vai mikä vaivaa? 
No asiasta elefanttii, tää koulupäivä oli ihan paska. Ensi joku ruotsin opettaja tulee vittuilee mun saksantunneista. No sitte oliki jo erkon valinnaisliikat <3 ai vittu ku jotenki kaduttaa et menin hakee liikuntaluokalle. Luulin et siel ois kivaa, mut ei. No mulla ois liikuntakielto tän lukuvuoden loppuun asti, mut erkko russuttaa siitäki. Joudun olee iha yhtä lailla liikuntatunneilla, mun ei vaa tarvi juosta. Oli sitte säbää tänää ja en voinu juosta ni erkko laitto mut maalii. ai vittu ku oli ihanaa. no koitin sit kestää siel maalis, ja sitte liikkatuntie jälkee juoksin äkkiä himaa sonjan kaa vietii koira ja sit anssi tuli meille. Nyt ollaaki si vaa lahnailtu ja katottu leffaa, vähä kuvailtu, vitun söpöjä kuvia ja otettu noi kuvat vaatteistaki:D
 pistän ny kuvia noista vaatteista ku en jaksa ny kirjottaa enempää, ku ei oikee oo mitää tärkeetä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti